Förbannad

Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh! Jag får fnatt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det fatt? :-)

2009-05-12 @ 09:37:27
Postat av: Malin

Jour?

2009-05-12 @ 10:32:56
Postat av: Anonym

Malin: Jour på lärarfronten igen.

Cissi: Alltså, ibland jag undrar... Jag gillar inte människor som väljer den lätta utvägen och ringer mig istället för att försöka själva. Och när jag då vill lära dom och förklara svaret så att dom förstå bli de arga för de vill inte en förklaring utan bara det rätta svaret. Och då orkar jag inte mer utan säger det rätta svaret... Sedan går det några timmar och personen ringer igen med samma fråga och då blir jag arg! Hade de bara lagt lite tid på att försöka förstå hade de inte behöva ringa mig med samma fråga flera gånger om dagen tre dagar i sträck.

2009-05-12 @ 11:56:53
Postat av: Cissi

Ok. Jag förstår PRECIS hur du menar och känner! Men Chrisse kunde väl lugna dig lite när han kom sen hoppas jag...

2009-05-12 @ 12:03:57
Postat av: Jeanna

Hihi, råkar du också ut för sådant menar du?

Joda, när Chrisse väl kom vid fyratiden kändes allt genaste bättre!

2009-05-12 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0