Crazy Hair

Jag färgar mitt hår mörk och har gjort så i en väldigt massa år! Tyvärr får man efter ett tag, när ens narurliga hårfärg är mycket ljusare, en trevligt liten utväxt som man måste ta hand om. Förrförra gången jag färgade mitt hår gjorde jag det samma dag som Lukas skulle döpas och det blev katastrof! Färgen jag normalt bruka använda var slut så jag fick prova ett annat märke vilket inte alls funkade på mig. Håret blev missfärget och helt stripigt och fan vad det såg ut! Gissa om jag skämdes för mitt hår på dopet! -Jag stod dessutom längre framme i kyrkan också! (Min mamma mobbade mig rätt bra fär det, hihi.)

Idag har jag färgat om mitt hår i "Kastanj"  inför bröllopet. Jag tänkte inte göra om samma misstag som förra gången och färga det samma dag, utan tog det två dagar innan ifall samma öde skulle inträffa igen. Men som tur är blev det bra denna gången och jag är riktigt nöjd med färgen! Phu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tur :) hurdan ser din naturliga färg ut?

2009-05-28 @ 15:32:02
Postat av: Jeanna

Mmm, jäkla tur! Jag är lite mella/mörknblond egetligen i håret, tror jag...

2009-05-28 @ 20:16:36
Postat av: Annicka

Det var ju skönt att det blev bra! =)

2009-05-28 @ 20:32:36
Postat av: Jeanna

Japp, jag var lite orolig där ett tag är jag ytterligare inte fick tag på märket jag normalt brukar ha!

2009-05-28 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0