Bakad potatis och sangria

Idag har jag hållt igång hela dagen. Jag har renoverat i kombination med att vara ute i trädgården och jag har fått en hel del gjort vilket känns skönt. Jag blev hembjuden till Annicka som ikväll, men jag kände att jag inte hade tid, måste bli klar med allt här hemma så jag kan åka upp till Växjö igen på måndag. Vad vuxet det känns att välja nytta framför nöjen! Igår lät jag bli att åka på festen i klubbstugan i Växjö och jag lät även bli att åka på grillfesten hemma hos Jamie och Cissi, många vuxenpoäng till mig med andra ord!

När jag nyss kom in var jag så trött och hungrig att jag beslutade mig för att unna mig en god middag, så jag gjorde i ordning två bakade potatis och ett glas sangria. Mumsig gott var det!


Kvällens middag intog jag i skymningen på terrasen: Bakad potatis och Sangria.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mm vad gott det ser ut! :)

2009-05-02 @ 21:00:05
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Det var det också! ;o)

2009-05-02 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0