Mannen i mitt liv

Jag känner mig bortskämd! Flera gånger om dagen hör jag på något sätt av Chrisse och får då förklarat hur mycket han älskar mig, att han "saknar mig som fan" eller någon annan kärleksförklaring. Jag har inte ens bett om att få kärleksförklaringar från honom, han gör det konstant självmant. Vare sig jag är hemma i Lörby eller uppe i Växjö får jag jämt höra sådana ord från honom. Han har gjort så i ett halvår nu och det har inte minskat utan de där orden dyker ändå upp flera gånger dagligen. Jag älskar honom för att han är sådan! För att han inte har problem med att uttrcka sina känslor och för att han tycker att det är viktigt att han säger dom till mig.

De är en ljuvlig känsla att känna sig så älskad, att få vara den personen i någons liv som frambringar sådana känslor och handlingar. Att veta att någon tycker att man är så underbar att han anser att det inte finns en chans att han skulle vilja tillbringa sitt liv tillsammans med någon annan. Jag är lyckligt lottad!

Jag älskar dig Christoffer! Jag älskar dig över allt annat och ibland värker jag inombords av kärlek till dig, värker så att jag till och med skulle vilja gråta! Du är mannen i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss min älskling!

2009-05-03 @ 18:35:56
Postat av: Jeanna

Massa pussar tillbaka, mitt hjärta!

2009-05-03 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0