Andas djupt!

Ta ett djupt andertag och lugna ner dig, Jeanna! Tänk dig att du befinner dig långt bort på en enskilld och lugn plats! Tänk harmoni och lugn och försök låta bli att tänka på... Aaahh!

Jag blir galen! Jag har inte tid! Visst att jag gärna hjälper andra men, jag måste få tid till mig och mitt eget liv också! Jag har en massa saker att göra klart innan jag åker upp till Växjö imorgon. Gårdagen var fylld med ekonomi som på natten avslutades med psykologistudier och jag hann knappt med att göra något alls här hemma. Idag är jag tydligen motvilligt lärare igen...  Andas djupt och tänk på träd och gröna skogar, på fågelkvitter, fjärilar och grandoft.... Andras djupt....


Jag förflyttar mig mentalt till skogarna med de gigantiska träden i Kalifornien...

Gud har humor i alla fall, nu precis kom Jehovas vittne och knackade på.... "Jag sänder dessa till dig i ett försök att skapa lugn och harmoni."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0