Pianopresent

Som liten spelade jag piano och jag tog lektioner i tre år. Tyvärr, så slutade jag vilket jag i dag ångrar...
När jag började spela köpte pappa ett nytt, vitt Yamaha piano till mig som fortfarande står hemma på Kastanienhof tillsammans med en gammal taffel. Jag har längre tänkt att jag skulle börja spela igen och har tjatat på mamma om att jag ska få pianot hem till mig, men det har hon inte gått med på...

Så i förra veckan kom Chrisse hem med ett piano till mig! En kund som han flyttade skulle inte längre ha pianot så då tog han hem det till mig, och gissa om jag blev glad! Pianot får inte plats hemma i torpet så det står på magasinet där jag nu ibland har suttit och spelat lite...


Ett fint, svart piano i bra skick som det utan problem går att spela på (dvs att det inte är helt ostämmt). Jag är superglad!

Kommentarer
Postat av: Jamie

Taffeln vill jag ha.

2009-03-09 @ 20:44:05
Postat av: Jeanna

Va? Ska du ha? Hm, du...vi har en hel del att reda ut den dagen lilla mamma trilla av pinnen...långt dit hoppas jag dock! Du kan få alla uppstoppade djur och alla skin för de vill jag hur som helst INTE ha! -Inga döda djur i mitt hus, tack!

2009-03-09 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0