Ny frisyr

Jag har varit och klippt mig. (Jag tvingade mig själv att komma iväg till frisören fasten jag egentligen inte orkade.)

Tidigare hade jag halvlångt hår, vilket jag nu inte kan påstå längre (mycket hår rykte). Jag sa att jag ville ha en frisyr som såg snygg ut både lockigt och plattat. Mitt hår är nu kortare och uttunnat samt att det är klippt med kniv. Jag har lugg, mycket uppklippt och taggit runt ansiktet.

Jag har varit rödhårig nu sedan i början på hösten, men jag köpte med mig färg hem från frisören och jag ska nu färga det brunt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bildbevis!

2009-03-22 @ 18:12:44
URL: http://malinojag/blogspot.com
Postat av: Jeanna

Det kommer, jag lovar!

2009-03-22 @ 18:15:10
Postat av: Marina

låter fint!En bild hade varit roligt!

Kram

2009-03-23 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0