Marly and Me

Jag har inget liv numera, inte sedan jag blev sjuk i alla fall. Mina dagar fylls i stort sätt med filmer och diverse TV-program (vilket jag är rätt trött på vid det här laget). Jag är så trött på att bara vara hemma!

I eftermiddags blev det filmen "Marly and Me" som jag tittade på. Nu har jag inte läst boken av John Grogan så jag har bara filmen att gå på. Dock tror jag tyvärr att dom som har läst boken kommer att bli lite besviken på filmen. Min största kommentar om denna filmen var att den var ojämn. Den började som en söt, romantisk komedi (och hunden som valp var bedårande), i mitten av filmen lite långtråkig och mot slutet blev det en aning snyftig drama då meningen med livet osv ifrågasattes.

Historien i sig var väldigt söt men jag gillade inte helt filmen. Jag gillade inte riktigt heller att Owen Wilson och Jennifer Aniston spelade huvudrollerna. Tror filmen hade blivit bättre om det hade varit mer okända karaktärskådespelare i de rollerna (fast jag förstår varför bolaget inte ha valt att satsa på det). Måste ävne påpeka att Eric Dane som spelar Sebastian är gudomligt snygg!


Lille Marly och hunken Eric.

Kommentarer
Postat av: ThisIsMaria

Aah är ju han från Greys. Najs kille det & vila ögonen på :P

2009-03-24 @ 06:22:05
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Visst är det han (fast jag har inte sett den TV-serien).

2009-03-24 @ 11:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0