Som att cykla?

Är att spela Guitar Hero som att cykla, dvs. att har man en gång lärt sig det så sitter det i bakhuvudet? Förra sommaren spelade jag en hel del, men sedan dess har spelandet blvit ytterst sporadiskt. Jag spelade lite i veckan som gick och det kändes som rinnande vatten nästan. Jag testade även ett par låta ikväll och det var samma sak.


Ikväll missade jag en not på The Unforgiven, men hade ändå en streak på 524 st. (Fast min gitarr är sönder och jag kan bara slå neråt, dvs att det är svårare att spela snabba notbyten så lite pluspoäng ska jag ha ändå!)

Kommentarer
Postat av: Ola

Kanske en naturbegåvning? God works in mysterious ways!

2009-06-08 @ 10:05:42
Postat av: Jeanna

Hihi, mmm eller hur Ola?

2009-06-08 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0