50-tals fest och rocklyssnade

Chrisse är i Växjö och cruisar. Studenterna på mediaprogrammet har 50-talsfest ikväll och de bad klubben om att köra dom vilket de ställde upp på. Jag pratade nyss med Chrisse och det hade varit jättretrevligt tydligen och alla studenterna hade varit väldigt nöjda. (Egentligen skulle jag ha varit med en jag ska på möte imorgon här nere.)

Själv är jag hemma och tar det lugnt. Jag satt ute innan och lyssnade på ZZ Top men det blev för kallt till slut så jag gick in. Nu spelar Twister Sister men det hörs knappt. Snacka om skillnad på ljudnivå! Imorgon ska jag förmodligen dit en runda med Annicka och Co. Hinner älsklingen så kommer han också ner en sväng. Foreigner spelar imorgon och det kan vara värt att lyssna på. In flames avslutar imorgon och jag ska ärligt säga att jag tidigare inte har lyssnat på dom. Men, efter att ha kollat upp dom på Sportyfi tycker jag nu att de är helt okej. Fast, helst hade jag hellre velat lyssna på Journey (som spelar på lördagen). Jag säger bara "Seperate ways" och "Don´t stop believin´" (jo, jag gillar 80-tals rock). Europe hade väl varit lite nostalgiskt att lyssna på också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0