Världsnyhterer?

Nej, jag renoverar inte idag ifall nu undrar över nattens och dagens bloggande. Om jag är förkyld eller allergisk vet jag inte men jag bara nyser och näsan rinner konstant och jag har inte sovit en blund under natten som gick. (Jag pratade med Annicka innan och mår jag bättre senare ikväll ska jag hänga med henne och co. ut på stan. Jag älskar dig, Gumman!) Istället ligger jag nerbäddad i soffan framför CNN på TV:n och laptopen på soffbordet.

Mitt CNN-beronde har jag upptäckt visa sig intressant. Välds- och lokala amerikanska nyheter som är stora på CNN har jag upptäkt inte nämns på de svenska kanalerna eller tidningarna eller så nämns som bara i en liten notis eller kommer sist som ett kort inlag. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0