Up and about

Jag har ännu inte somnat och nu känns det ändå helt meningslöst att försöka somna till. Om lite mer än en timme hade jag ändå behövt stiga upp för att köra iväg mamma och hennes vänninor (de åker till Island nu på morgonen).

Idag lär det bli tyst från min sida. Först blir det som sagt att köra mamma och Co. sedan lär jag nog somna en stund och framåt eftermiddagen ska jag hem till Jamie och Cissi och grilla. Hinner jag ska jag även bege mig ut på blårbärsplockning i skogen bakom mammas hus där det kryllar av dom. (Jag vet inte hur många tiotals lite med blåbär jag har plockat tidigare år i den skogen.)

Hur som helst har jag fått svar från killen jag trodde jag kände från Houstontiden, men det var fel Joey M... Bara att leta vidare med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0