Still going

Vid sjutiden imorse var jag så trött att jag var halvdöd i en halvtimme innan jag piggnade till och fick en jäkla fart igen. Sedan dess har jag varit speedad och jag undrar hur det kan vara möjligt? (Note to my self: Fundera allvarligt på att sälja dig och din kropp till studier hos läkemedelsföretag.) Tjejerna har nu hursomhelst kommit iväg och jag klarade resan med mammas SUV utan att meja ner varken pensionären med rullatorer eller turistande danskar. Innan tjejerna hoppade ur bilen lovade jag mamma att medan jag är husvakt skulle jag inte spendera hennes pengar på horor och crack. Jag tror mammas medresenärer tyckte jag var lite underlig...

Väl hemma på Kastanienhof befinner jag mig mellan hysteriska anfall av skratt och har gjort så sedan jag kom innanför dörrarna. Om jag är lättroad eller om jag har blivit ovanligt rolig låter jag vara osagt, men så här mycket var det länge sedan jag skrattade åt mig själv och det var länge sedan jag hade sådana här fantastiska idéer! (Vad de dock består av tänke jag inte dela med mig av, för jag tänke aldrig mer göra om misstaget att tala om en idé som en "vän"sedan snor.)

Tydligen är denna speedade sömlöshet även ett utmärkt botemedel för dyslexi på engelska för jäkla vad snabbt och rättstavat jag nyss skrev ett långt mail till en forna kalasskamrat från SHHS. (Killen som addade mig hade jag pluggat ihop med! När jag kom hem låg det ett jättegulligt mail från honom! *Myser*)

Till er 18 personer som redan har varit inne och läst min blogg idag kan jag säga: Trevligt att veta att jag har så smarta läsare. Till er andra som tillkommer under dagen: Gees! I vilket fall som helst måste jag nu springa iväg: I need to pull Siegfried out of Roy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0