No need for glamour

Idag har Lukas och Jamie varit på besök. Medan pappa Jamie pysslade ute i bodarna var jag lekledare och jag insåg att Lukas inte kräver någon glamour. Det roligaste han hade under hela dagen var att leka med ena fjärrkontrollen samt att skratta hysteriskt varje gång Maja (dvs katten) sprang förbi.


Så här kul kan man ha med en fjärrkontroll. Jag älskar Lukas på sista bilden! Han ser ut att ha en stor räv bakom örat! Som om han elakt satt och gnuggade händerna över att ha en fjärrkontroll och att han skulle använda det till att förgöra sin ärkefiende.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Igår kväll var vi ute och fick besök av grannarna och deras pitbull. Då skrattade han också och sprallade... Han verkar gilla djur lille Lukas. Bra bilder, som vanligt!

2009-07-31 @ 10:53:28
Postat av: Jeanna

Lukas kommer säkert att bli en djurälskare! Kanske en framtida veterinär?

Hm, jag föreslog igår att jag skulle bli Lukas manager och göra honom till kändis i Hollywood, men det gick inte pappa Jamie med på. Istället sa han till Lukas att bara träffa tjejer som har traktorgrävare...

Tack för att du gillar bilderna!

2009-07-31 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0