Nattliga tankar

Ibland när jag inte kan sova om nätterna kan jag börja fundera på de mest kostiga sakerna, som tex i vilka ämnen jag hade kunnat vara livlina till en vän i "Vem vill bli miljonär" eller vilka olymiska grenar jag skulle vilja ha en guldmedalj i.

Hade jag varit en livlina till en vän tror jag att jag hade klarat av följande ämnen bäst:
- Film, skådespelare, regissörer och Tv-serier.
- Amerikanks geografi, historia och politik.
- Religion
- Psykologi
- Möjligtvis även dans, musik och utlänska fraser

Ring mig där emot inte när det gäller sport, fågelsorter eller svensk geografi och historia för det hade jag inte klarat av. (Är det hemskt att jag är bättre på det amerikanske än det svenska?)

Nu är jag inte sportintresserad, men om jag skulle vilja ha en olympisk guldmedalj finns det vissa grenar jag hellre hade velat ha det i än andra. Visst hade det varit kul att ha en medalj i 100 m, "Jag är snabbast i världen",men fasiken vad tråkigt att träna till det så det hade inte kommit på fråga. Jag hade däremot velat ha det i simhopp om det rörde sig om sommar OS och isdans om det var vinter OS det gällde.

(Jag hoppas ni antecknar denna yttersta väsentliga information!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0