Kelsjuk

Inatt ringde Chrisse mig som vanligt innan han skulle sova och vi pratade en lång stund. Medan jag låg under täcker och hörde hans röst började jag längta så otroligt efter hans närhet! Jag började sakna honom och hans kel och gos så mycket! Vad jag längtar tills han kommer hem!

På samma sätt har jag de seaste veckorna (sedan helgen jag bodde hos mamma) saknat mina katters närhet och gos. Första natten jag sov själv efter den helgen vaknade jag och undrade vart katterna had tagig vägen och sedan blev jag ledsen när jag insåg att dom inte var hos mig. Maja och Mu är de mest kelsjuka och gosiga katter jag har varit med om! De ska alltid upp i ens famn och kela. Jag saknar dom sååå mycket!

Hm, jösses vad jag är kelsjuk nu! Snart får jag nog köra upp och gosa lite med Lukas så jag lugnar ner mig.


Maja och Mu, mina små kelsjuka och gosiga älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tror både Lukas och Jamie tycker det hade varit kul med lite besök!

2009-07-22 @ 09:09:29
Postat av: Jeanna

Då får jag ta lilla Skrållan och köra upp till dom snart!

2009-07-22 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0