Jeanna+Annicka=U2

Igår pratade jag med Chrisse och han kan tyvärr inte följa med till U2 eftersom han måste ta en flytt längs upp i nord Norge. Jag har funderat på ifall jag själv skulle följa med och strunta i konserten - Norge är så vacker och så långt upp har jag förr aldrig varit i Norge. Mamma blev lite smått hysterisk och frågade mig ifall jag inte minns hur vägarna ser i i norra Norge, dvs. små snirkliga vägar med stup nedanför. Joda mamma, visst kom jag ihåg när familjen bilade där med den gröna Mercedicen och du var livrädd!

Min första plan var att följa med och jag frågade mina nära och kära ifall de ville ha biljetterna (eftersom de trots allt kostade 1450 kr kände jag att jag inte ville ge bort dom till vem som helst). Men ingen jag frågade gillade U2 och jag tänkte då om. Klart att jag ska se dom när jag dels fick kämpa för att få biljetterna och dels alltid har velat se dom. Så nu har jag bjudit med Annicka och vi planerade just vår resa. Första helgen i augusti är det hon och jag som drar till Göteborg och kommer att ha de bästa platserna på bygget

Annicka, tänk nu på att man precis som under Robbie Williams konserten förmodligen inte heller få ha bananer med sig in på denna konserten! (Ett skämt som förmodligen bara jag, Annicka och Petra förstår.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0