"Jag känner igen dig"

Visst är det lite hemsk när man träffar på en person som man känner igen men inte kan placera? Jag råkade ut för en sådan händelse igårkväll. När jag kom tillbaka till Hasselbacken efter Lukas och min promenad stod Jamie ute och pratade med grannnen. Jag stannade till och presenterde mig och jag la märke till att jag så väl kände igen killen men kunde inte komma på varför. "Jag känner igen dig", upplyste killen mig om. "Och jag dig", svarade jag, "men jag kan inte komma på varför jag gör det?", fortsatte jag med. "Jag är en 79:a och vi gick på Vägga ihop. Jag gick hotell och restaurang och du gick väl samhäll?", svarade killen...
 
Hm, lite skumt att jag skulle känna igen en kille från hotell och restaurang så väl som dessutom var 79:a? Men men..Karlshamn är ju ingen stor stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0