Inget Paris

Chrisse och jag skulle egentligen ha åkt till Paris denna veckan. Tyvärr han han fått in en massa släpkörningar (vilket bara han kan köra pga släpkörkort) runt om Sverige och han bege sig därför av mot Norrland i morgon. Jag har valt att inte följa med utan ska stället hem till mamma och renovera denna veckan. Väggar ska rivas, nya ska byggas upp och sedan ska det målas och tapetseras. Eftersom huset snart framöver kommer att bli mitt har mamma givit mig fria händer och kommer låta mig göra hur jag vill med de rummen jag ska göra iordning. Tack för det lilla mamma!

Chrisse och jag kommer att åka iväg lite längre fram istället men det kommer att bli efter det att vi kommer hem från Göteborghelgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0