I Heart Facebook

Jag har haft Facebook i runt 1,5 år nu men det är främst under det senaste halvåret som jag har börjat att älska det! Vilken genial uppfinning! Har man en hyffsat stor (eller där över) umgängeskräts av vänner och släktingar är Facebook ett fenomenat verktyg att hålla kontakten med varandra på. Har man som mig även vänner välden över som man kanske har förlorat kontakten med är det ett underbart verktyg!

Meed sina vänner på Facebook vet vart alla har för sig eller vad de planerar att hitta på (om man nu väljer att skriva ut det vill säga). Är det något evenemang eller fest på gång är det väldigt enkelt att bjuda eller fråga om någon vill följa med. Är det någon som har en fråga kan man snabbt få svar. Idag bjöd jag exempelvis in Nina att åka med i min bil på lördag eftersom jag såg att hon hade postat att hon skulle åka tåg till U2 på lördag. Vidare kan man lätt uppdatera sitt liv med bilder och det är ett kul och enkelt sätt att göra det istället för att hålla på att maila dom till alla människor. Roligt också är det att läsa allas kommentarer till bilderna. Skulle man ha tråkigt kan man roa sig med att utmana sina vänner i diverse spel eller tester. Och vill man inte utmana någon annan kan man underhålla sig själv med diverse aktiviteter.

I heart Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0