Chrisses 30-års dag

Jag steg upp klockan 09.00 och började baka cup cakes och amerikansk chokladtårta medan Chrisse låg kvar i sängen och tog sovmorgon. Klockan 11.00 väckte jag honom med frukost på sängen och därefter rullade dagen på för fullt fram tills vi stupade i säng vid 02:30-tiden.


"Choclate fudge triple layer cake" och två sorters cup cakes blev det att jag bakade till Chrisses födelsdagsfika på eftermiddagen.





Klockan 14.00 träffades mamma, syskon och respektive (bortsett från Roy och sara som jobbade) i Bergsnäs där det blev fika, presentöppning och sedan flera timmars brädspelande.



Vid 21:30 lämnade jag och Chrisse Bergsnäs och drog vidare till Akropolis där jag bjöd födelsedagsbarnet på middag. Chrisse åt grekisk plankstek medan jag valde fläskliké. Mohammed, ägaren till Akropolis, bjöd oss på efterätt och shots.



Vid 23:30 stack vi vidare till "Blue Heaven" där vi stannade resten av natten. Tjejen som stod i baren är syster till tjejen som jag träffade i fredags på restaurangen så hon bjöd oss på coola drinkar, öl, alkoläsk och shots hela kvällen i Chrisses ära. Vi hann inte mer än dricka upp förrän det stod något nytt framför oss på bardisken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur jag var mätt nu när jag kollade din blogg. Annars hade jag väl tömt hela kylskåpet här ;)

2009-07-13 @ 13:10:22
Postat av: Jeanna

Hihi, såg det gått ut menar du? ;o)

2009-07-13 @ 13:36:43
Postat av: Cissi

Den där plankan ser verkligen inte fel ut! Får bli en plankstek nån dag när vi ska synda från GI. Grattis till Chrisse i efterhand får jag tillägga!!!

2009-07-13 @ 17:15:16
URL: http://cissimagnesjo.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Chrisse hälsar och tackar för grattishälsningen.

Jo, den planksteken var suveränt gott! På akropolis här i Växjö är de mästare på sådana!

2009-07-13 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0