Beautiful Dawn

Jag har precis bevittnat en av de mest vackra soluppgångarna i mitt liv! Jag har suttit ute i trådgården en lång stund och druckit kaffe och tittat på skådespelet. I väster höjde sig och röd sol på en blå himmel med vita moln medan himmelen i öster var mörkt grå och bixtarna haglade ner. Otroligt vackert.


Morgonens soluppgång. Tyvärr hade jag inte mitt stativ här så jag kunde inte fånga den mörka himmelen fylld med blixtar i öster.


När solen steg upp över horisonten kastade den ett underbart rödgult sken som hade varit perfekt för poträttfotografering. Tyvärr hade jag ingen människa att fotografera så jag fångade ljuset i vedhögen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0