Amerikanska klasskompisar

Nej, jag kan åter igen inte sova. Eftersom jag redan har tänkt ut livlinor i "Vem vill bli miljonär" samt olympiska guldmedaljer fick jag idén om att leta upp mina gammla amerikanska klasskomisar på Facebooks grupp SHHS (skolan jag gick på). I veckan som gick addade en kille från mina forna hemstad mig som vän och jag fick då idén att leta upp alla de som jag pluggade ihop med. Tyvärr kommer jag inte ihåg killen som addade mig varken till namnet eller utseendet och jag känner inte igen någon av hans kompisar heller. What the f-u-c-k? Jag har nu hursomhelst lagt ett mail till honom men han har ännu inte svarat...

Gruppen SHHS på Facebook har i skrivandets stund 1350 medlemmar (jag blev nummer 1350!) och jag har nu börjar kolla igenom alla dessa människor. Jag lyckas tyvärr inte hitta någon jag känner. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnaet på alla jag pluggade ihop med och minns jag deras namn är det bara förnamnen. Dessutom har många av tjejerna jag tittat på dessutom gift sig vilket gör mig ännu mer förvirrad (dvs att de har bytt efternamn). Tilläggas ska också att jag pluggade på SHHS 95/96 och det är jäkligt svårt att känna igen någon till utseendet nu. Min jakt på forma klasskamrater slutade med att jag postade ett generellt inlägg på sidan där jag sökte efter klasskompisar. Får se ifall någon svara. Hm, jag borde nog även plocka fram min gammla Yearbook och kolla upp alla namnen.

http://www.jcschools.org/shhs/   Min skolas hemsida om ni vill ta er en titt.

***
Kl. 02:53
Fasiken, jag tror minskäl jag har hittat två stycken från tiden då jag bodde i Houston. Jag har lagt mail till dom och frågat ifall de är rätt personer och väntar nu på svar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

...verkar ju lite småkul med Facebook ändå...

2009-07-29 @ 11:09:24
URL: http://cissimagnesjo.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Det ÄR riktigt roligt, Cissi!

2009-07-29 @ 13:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0