Soultmates

Det händer ofta att jag och Christoffer tänker på samma saker samtidigt eller att en utav oss säger något som den andra precis hade tänkt att säga. Exempelvis satt vi både en kväll i London och och jag säger en kommentar om att Jack The Ripper hade härjat i dom kvateren och då hade Christoffer precis tänkt samma sak. -Sådan händer oss ofta!
Det händer även ofta att vi skickar sms till varandra samtidigt eller att jag står och håller mobilen i handen och ska just skicka något till Christoffer när han skickar till mig precis som jag ska börja skriva sms:et.

Men idag hände det mest konstiga. Vi skickar en länk till youtub till varandra med två sekunders mellanrum och när vi kollar på länken är det exakt samma länk som vi har skickat tillvarandra! EXAKT SAMMA! -En länk till en Lindy Hop tävling i USA 2006! (Och vi hade INTE ens diskuterat detta, dvs det var INTE så att vi båda satt och letade efter klipp!) Av alla jädra klipp som finns på youtub lyckas vi samtidigt skicka samma. Vad är oddsen för det egentlgien?

Nog allt är Christoffer och jag soultmates!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja absolut är det väl så... och ert förhållande är ju dessutom också det ända 100% förhållandet i världen. GRATTIS

2009-01-07 @ 13:00:55
Postat av: Jeanna



Oj da, här var vi ironiska!!! Jösses alltså!



Men vad f-a-n, vad är det för fel på er? Du (precis som de flesta andra)har ju för f-a-n missuppfattat hela mitt konsept om 100%-förhållanden!!! Vore det smartaste inte att har en korrekt uppfattning om det man kommenterar?



Även om du vill vara feg och anonym så tror jag att jag vet vem du är, ledsen men jag skiter fullständigt i vad du tycker och tänker om det hela!

2009-01-07 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0