Nattens timmar

Beundran och åtråhet, det var det jag kände när han kom hem ikväll. Iklädd sina arbetskläder, med ruffsigt hår och grov skäggstubb kom han in genom dörren och när jag såg honom ville jag dra efter andan. Så vacker och sexig. Så manlig men ändå öm till sitt sätt.

Jag mötte honom i köket och kurade ihop mig i hans famn. Tryckte honom mot mig och la min kind mot hans. Jag kände hans skäggstubb mot min hals, den rev mig lite och jag skrattade till av kittlet. Jag burrade in min näsa mot hans tröja och drog in hans doft. Så ljuvlig. Jag hade kunnat stå där men honom så i flera timmar...

Vi la oss i sängen och jag fick en massage på ryggen och axlarna. Ljuvligt. Lilla magen fick också smek och kel och värken släppte faktiskt för ett tag. Vi la oss och pratade om våra släktträd. Om släktingars öden i USA, om barn till tysk adelskvinna som bortadopterats, om oäkta barn osv. Jag fick reda på vad hans morfars mor hade hetat och jag påpekade att jag gillade namnet, men ville då stava det med C. Jag påminnde honom om att jag fortfarande fick negativ energi från ladan på baksidan av huset och han lovade att fråga ägaren ifall han visste om något hade hänt där.

Vuxet. Vuxet är ordet som jag skulle vilja beskriva det som. Vuxet, lugnt, tryggt och härligt. Inga småpojksfasoner.

Han la sig för att sova och jag staplade upp kuddarna i en skön läsställning. Tog min bok och fortsatte att läsa med ett leende på läpparna. Efter vart tredje kapitel fick jag lägga ifrån min boken. Kunde inte motstå att titta på den vackra mannen som sovandes låg brevid mig. Sträckte ut min hand och rörde vid hans panna och hans kind. Drog mina fingrar försiktigt genom hans hår och kysste honom ömt på kinden. Så vacker. Min kärlek, min man.

Jag ska med göra ett försök med att sova nu. Ska krya ner brevid en ljuvlig och naken man, lägga min arm om hans midja och känna hans andetag mot min hud. Jag ska somna brevid mannen som har fått mig att känna och som har fått mig att inse. Jag behöver inget mer än det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0