Leker hemmafru

Idag har jag lekt hemmafru. Gav först Christoffer frukost på sängen i morse: Kaffe och frallor med Ost/Skinka och gurka.
När han väl hade åkt till jobbet började jag städa, tvätta, renbädda och diska samtidigt som jag eldar i öppna spisen för mysfaktorns skull. Nu håller jag på att laga kvällsmat beståenda av fläskfilé, klyftpotatis, grönpepparsås och italiensk sallad (serveras självklart med öl till) och till efterrätt blir det hallonmousse.

Joda, jag tror nog att Chrisse godkänner mig som hemmsfru! ;o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vägen till en mans hjärta går genom....

2009-01-31 @ 20:05:39
Postat av: Jeanna

Hihi Ola, är det så det fungerar?

2009-01-31 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0