Kommentarer

Folk får gärna kommentera det jag skriver, jag har inga som heslt problem med det! Hade jag haft något att dölja eller om jag av någon anledning inte kunde hantera kommentarer hade jag dels lösenordsskyddat min blogg och dels lagt spärr på kommentarerna så att jag var tvungen att godkänna dom innan de publiceras. -Men så är alltså inte fallet! Det är helt okej med mig att ta både ris och ros från människor, jag kan hantera det! (Åter igen, jag har inte så dålig självkänsla att det inte skulle vara okej.)

Väjer ni att kommentera det jag skriver ska ni veta två saker:

1. Va inte så jävla fega att ni är anonyma, ni förlorar min respekt medetsamma då! Ha ni något att säga så står för det!

2. Kommentera inte något ni inte förstår! I mina ögon framstår ni då lika osmarta som människor som röstar på ett parti som de egentlgien inte till fullo vet vad det står för.

...annars är ni mer än välkommna att tycka till om det jag skriver!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är därför jag har så jag måste godkänna mina kommentarer innan de publiceras. Godkänner inte anonyma, för privata eller spam/reklam-kommentarer.

2009-01-11 @ 16:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Ja, du Maria! Ibland undrar jag vad det finns för fega nötter där ute i världen! Jag kan inte med folk som inte kan stå för sina åsikter! Man förlorar min respekt direkt då!

2009-01-11 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0