Bryssel? - Nej

Jag beslutade mig för att inte följa med till Bryssel (och Berlin och Amsterdam) ikväll.  Jag hade gärna åkt till Bryssel för jag har aldrig varit där (har mer eller mindre bara åkt igenom Belgien fyra gånger), men jag kände att jag bara inte hade tid. Istället ska jag göra klart Chrisses hall samt åka hem och fixa med lite saker hemma i Lörby. Vad vuxen jag känner mig som väljer nytta framför nöjen, fastän jag helst hade velat åka! Vuxenpoäng till mig!

Istället har jag beslutat mig för att förmodligen hänga med till Luxemburg nästa vecka, där jag tidigare aldrig har varit. Nästa vecka är lugnare för mig (inte så mycket inplanerat) och jag är sugen på att komma iväg ut i Europa i några dagar. Känns skönt att ha en kille som reser så mycket med jobbet och där det ibland finns möjlighet för mig att följa med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mm klara vuxenpoäng på den!

Jag ska samla några på torsdag när jag ska till banken och prata pensionssparande. Haha.

2009-02-03 @ 10:57:48
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Men du, där blir det ju vuxenpoäng till dig också!

2009-02-04 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0