Alla Hjärtansdag firande

Imorse fick Christoffer önska sig vilken frukost han ville och han önskade sig då scones och kaffe. Medan Chrisse fortfarande låg kvar i sängen steg jag upp och bakade scones och gjorde iordning frukosten. Jag hade först tänkt bjuda honom på frukost på sängen, men jag upptäckte att A tydligen hade tagit alla våra brickor med sig när han flyttade (jag hittade nämligen inte en enda)  så det fick istället bli frukost nere i köket.


Frukost: Kaffe och nybakta scones.

I Alla Hjärtansdag present fick Christoffer en burk med hjärtformat gosdis, en "Jag älskar dig"- mugg samt blårandiga tåsockar (det sista var ett skämt). Av honom fick jag följande:


En "namnväxt" från Tyskland. I detta fallet "Kleine Prinzessin". En grön växt kommer att växa upp med namet på växten.


Vid ett tillfälle nämnde jag och för Chrisse att jag tyckte att denna flaskan var fin, så han hade köpt den till mig. Det är inte innehållet jag är ute efter utan flaksan i sig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0