Upphittat test

Hemma hos mamma hittade följande test som hade trillat bakom en av mina hurtslådor. Jag antar att det är skrivit någon gång under högstadiet (eftersom Månsson och Helgeby nämns) och att det är jag och Hille som har skrivit det. Det är min handstil men Hille nämns så hon borde väl ha varit med. Vilken humor vi hade!

1. Vad heter jag?
1. Det ska väl du skita i!
X. Det har jag för tillfället glömt.
2. Britta-Stina.

2. När dog Sture?
1. Imorgon
X. När han kom in till oss.
2. Han har alltid varit död.

3. Vem är Sture?
1. Arvids vän
X. Han har egen postlåda, men den har försvunnit.
2. Kanske

4. Hur många bor hos Helen?
1. Fler än hon tror
X. Inga, alla flyttade när de upptäckte att Helen bodde i huset.
2.En annan schitzofren

5. Hur många flodhästar går in i Helgebys Fiat?
1. Inga, de vill inte åka med honom.
X. Knepig fråga.
2. Vi vet något som ni inte vet.

6. Var kommer alla ifrån?
1. Det undrar vi med.
X. Det kan väl hända.
2. Fråga Månsson

7. Vad hände med min säng igår?
1. Det har jag också funderat på.
X. Den rymde efter diarén.
2. Den gick.

8. Vad har Helen för sig?
1. Det undrar hon själv med.
X. Ja, inte ser hon i alla fall!
2. Nej.


Kommentarer
Postat av: viran

haha den va bra hehe

2009-08-04 @ 20:17:23
Postat av: Jeanna

Sjuk humor vi hade!

2009-08-05 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0