U2 live in concert

Några utav er har påpekat att det inte gick att förstora upp bilderna från konserten. Iofs var det själva tanken med det hela, men okej jag ger mig. Den låga bild kvaliteten har jag inte höjt, men jag fixade rättigheterna på ett annat sätt. (Ja, jag vet att det hade kunnat göras betydligt proffsigare och snyggare! Men att lägga både tid och energi på det när jag endast här ska visa dom lite snabbt för er kändes rätt meningslöst!) För er som har Facbebook är det exakt samma bilder som jag har postat där.











Kommentarer
Postat av: Jamie

va?

Hallenstjerna???

2009-08-03 @ 08:26:27
Postat av: Jeanna

Käre bror.

Välkommen till 101 i Jeannakunskap. (101 är beteckningen för en grundgurs av något slag på ett College i USA.)

1. Lindqusit vs. Hallenstjerna, hm svårt val... (Jag hatar ju dessutom att vara som alla andra.)

Nu har ju jag faktiskt redan frågat ifall jag också får ta namnet! ;o) Menar du nu att jag måste lagligt ha bytt till det för att få använda mig utav det? .

2. Operation marknadsföring. Inte särskillt smart att börja använda sig av mitt riktiga namn som publiceras på nätet. Eller hur?

2009-08-03 @ 12:02:56
Postat av: Jamie

L

jaså du menar så du.

Får väl ta hyra av dig så länge.

2009-08-03 @ 13:51:31
Postat av: Jeanna

Japp, Systeryster menar så hon! Alltså, nu hoppas jag att du förstod operation PR? Har inget emot att använda mitt riktiga namn på nätet, men eftersom jag ändå snart ska byta och det är mina bilder så är det lika bra att jag kör med det från början! ;o)

Jo, du kan ju ta ut hyra om du vill. ;o) Får jag betala av det med pussar och kramar till Lukas?

2009-08-03 @ 14:25:28
Postat av: Annicka

JAG VILL TILLBAKA!!!

2009-08-04 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0