Tio saker...

...som ni kanske inte visste om mig.

Jag:
- Var väldigt mörkrädd som liten och hade väldiga problem med att sova själv i ett mörkt rum. Jag var rädd att djävulen eller någon annan skulle komma och hämta mig. Jag sov brevid mina föräldrar till och fram frm tills jag var runt 11 år gammal. (Nu är jag raka motsatsen. Tycker om mörker, är inte det minsta mörkrädd och föredrar att sova själv)
- Tycker inte om clowner! Tycker de är hemska!
- Kan gå ner i spagat! (Jag kunde även gå ner i split när jag var yngre.)
- Snarkar, speciellt när det är allerisesong.
- Kan vicka på mina öron.
- Irriterar mig på folk som tex inte använder stor bokstav i början på meningar, som använder fel skiljetecken osv. (Ytterst komiskt, jag vet!)
- Skulle vilja prova på att leva och bo på en öde för att se om jag hade klarat av de både fysiskt och psykiskt.
- Föredrar att dricka mitt kaffe: Hälften kaffe, hälften uppvärmd och skummad mjölk.
- Tycker egentlgien inte om glass med fruktsmak, enda smaken som jag gillar är melon.
- Föredrar att dricka kolsyrade drycker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig om clownerna! Något av det värsta som jag vet... Usch!

2009-08-04 @ 20:10:37
Postat av: Jeanna

Visst är dom, Anna!

2009-08-05 @ 09:53:43
Postat av: Cecilia

Då gillar du den enda glassmaken som jag inte gillar! Jag klarar inte av melonsmak på någonting. Varken godis, tuggummi, lypsyl eller parfym. Konstigt va?

2009-08-06 @ 07:54:10
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Jag älskar doften och smaken av Melon. Jag minns fortfarande väldigt tydligt när jag var i Thailand och passade på att klippa mig. Frisören använde ett spray som doftade melon som var helt underbart! Har velat känna den doften ända sedan dess.

2009-08-06 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0