"The born identity"

Jag såg det här för några veckor sedan på CNN. Klippet är taget ut "The Daily Show" och berör striden ifall Obama har rätt att vara USA:s president eller inte (är han född i USA?) Tycker det är så bra så jag lägger upp det här. (Kolla på Orly Yaitz´s jobbtitlar, kvinnan som diskuterar i studion i mitten av klippet. Hur kan man skriva ut det på CNN och sedan förväntas att bli tagen på allvar?)

The Daily Show With Jon StewartMon - Thurs 11p / 10c
The Born Identity
www.thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Political HumorSpinal Tap Performance

Kommentarer
Postat av: Susanne

UNDERBART!!! :D Har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Jag älskar Jon Stewart! Kollar på The Daily Show så mycket jag kan! :D

2009-08-13 @ 07:39:02
URL: http://susalull.wordpress.com
Postat av: Jeanna

Jag med Susanne! Jag älskar det programmet och jag älskar honom! Och jag som trodde att det nästa bara var jag i detta långa landet som förstod och uppskattade den humorn! ;o)

2009-08-13 @ 09:34:14
Postat av: Susanne

Nej då, jag tittar också! ;) Och jag har ångrat mig halvt sönder och samman över att jag inte köpte något med honom på när vi var i USA förra året så en mugg eller nåt blir det nog när vi åker till NYC i oktober! Kul att ha, när nästan ingen här hemma ens vet vem han är!:)

2009-08-13 @ 21:35:13
URL: http://susalull.wordpress.com
Postat av: Jeanna

Jag vet, ingen vet knappt vilket programmet är eller vem han är! Jag försöker titta på det dagligen och brukar alltid skratta både åt honom och inslagen! Det är så bra och roligt! (Hrm, vissa dagar är de enda "nyheterna" jag tittar på!)

Ja! Det måste du köpa i oktober när du är där. Fast vet du vad? Det spelas in i New York (fast det vet du säkert) så varför inte försöka få biljetter? Man kan resavera biljetter på showens hemsida!

Blir lite avis nu att du ska tiill NYC i höst!

2009-08-13 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0