Ny kompislista

Jag först skulle lämna mina barn till: Familjen Hallenstjerna, Mamma
Jag först skulle antsälla i mitt produktionsbolag: Malin H
Som föst skulle få klippa mig: Annicka A
Skulle få byta ut mina kläder: Annicka A
Skulle vilja ha i mitt debattlag: Christogffer, Malin H
Skulle lämna mina djur till: Mamma, Malin J
Skulle få ta mina bröllopsbilder: Jamie
Skulle få sminka mig: Jennifer, Cissi
Skulle få inreda mitt hus: Annicka A (Jag säger bara Shabby Chic alt. Chic)
Skulle få anordna min julfest: Annika N, Mamma  (Hihi,säger bara: Traditioner!)
Som skulle försvara mig i en rättegång: Malin H
Som skulle få skriva mina memoarer: Malin H (Underbar författare!)
Som skulle spela mig i "Filmen om Jeanna": Hm, finns nog ingen. Cissi kanske?
Person jag ringt om jag skulle spela in en komedi: Malin H, Annicka A
Som jag skulle vilja vara på en öde ö med: Christoffer
Person jag ringt om jag vaknade upp på ett hotell i Thailnad med ett kilo kokain och en död hora brevid mig: Mamma, Jamie, Christoffer
Som skulle få laga maten till en fest: Cissi, Mamma, Annicka
Som skulle få pynta min fest: Annicka A
Som jag skulle ha med på en seans: Mamma, Cissi
Som skulle få sy mina gardiner: Mamma
Som jag hade anställt som manager: Christoffer
Som jag hade anställt som publicist: Malin H
Om jag hade behövt någon med pokerface: Jamie
Om jag hade behövt någon som skulle gå "Under Cover": Cissi
Som skulle få fixa min trädgård: Mamma
Skulle få baka till en fest: Cissi, Annika N
Skulle få slå in mina presenter: Annicka A
Som jag skulle vilja vara i samma lag i under en frågesport: Christoffer, Malin H
Skulle vilja vara i samma lag som under "Fångarna på fortet": Christoffer, Jamie, Cissi
Som hade fått köra min "get-away-car": Christoffer, Jamie

Kommentarer
Postat av: Malin J

Man tackar för förtroendet :) Skulle det någon gång knipa kan jag vara djurvakt :)

2009-08-13 @ 16:46:17
Postat av: Jeanna

Hihi, det var så lite så! Du är en sann djurvän på alla sätt och vis så den frågan var inte svår att besvara! ;o)

2009-08-13 @ 17:26:54
Postat av: Malin

<3

2009-08-13 @ 18:24:11
URL: http://malinojag.blogspot.com
Postat av: Jeanna

Awww! Tack! Love right back at you, Sweetie!

2009-08-13 @ 18:30:24
Postat av: Cissi

Tack!

2009-08-13 @ 21:21:15
Postat av: Jeanna

Det var så lite så!

2009-08-13 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0