Mirrored furniture

Jag har på senare tid varit på jakt efter "spegelmöbler" (eller vad tusan det kan tänkas heta på svenska). Jag vet att Laura Ashley hade det i sitt sortiment innan men det finns inte längre kvar. Typiskt... Jag gillar sådana om de är i rätt stil och hade velat ha några i mitt hem.




Jag vet att min smak är annorlunda och mer speciell än vad jag förmodar att er är. Men i rätt rum hade sådana här möbler blivit så snygga! Garderoben är skitsnygg i sig, men den mindre byrån hade tex varit snygg som sängbord till en vit alt ljusgrå viktoriansk säng i ett ljus rum med blå eller gul underton.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag visste faktiskt inte att det fanns sådana möbler, men jag håller med dig, på rätt plats blir de riktigt bra!

2009-08-13 @ 17:02:22
Postat av: Malin

Engelska är bättre än svenska, totalt omöjligt att översätta och få google att fatta xD

2009-08-13 @ 17:12:01
Postat av: Jeanna

Jaaa! Engelska är bättre! Både när det gäller google eller annat!

Mmm, sådana möbler i rätt rum hade varit snyggt! (Du, det finns allt när det gäller möbler!)

2009-08-13 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0