Lönnmördare

Jag har funderat på en sak en längre tid. Varför heter/benämns lönnmödare med tre namn?  "Vanliga" mördare eller seriemödare i USA har två namn (typ Ted Bundy eller Charles Manson), men lönnmördare har tre... Hm...

Exempelvis:
John F Kennedy - Lee Harvey Oswald 
Robert Kennedy -Sirhan B. Sirhan
Mr Luther King - James Earl Ray
John Lennon -Mark David Chapman 
Ronald Ragan - John Hinckley Junior

Jag vill även passa på att tillägga att när det gäller morden på JFK, RFK och Mr Luther King, så tror jag inte ett skit på att dessa agerade själva. Jag är övertygad om att dessa människorna inte hade klarat av att genomföra morden själva både när det gäller plats, genomförade osv. Jag är helt övertygad om att det i alla tre fallen rörde sig om att högre uppsatta personer var inblandade i morden. Jag säger bara en sak: Charlie India Alpha


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kanske av samma anledning som vi barnbarn under uppväxten ofta fick höra alla våra tre namn när vi hade varit RIKTIGT stygga? Jag fick konstant höra min syster bli kallad "ANNA MALIN VIKTORIA!", och namnkonceptet vid utskällningar gällde även ett antal andra kusiner.



När någon är riktigt förbannad kanske de känner ett behov av fler stavelser?:)

2009-08-09 @ 07:42:32
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Jag har iofs aldrig benämnts med alla mina namn, men det kanske ligger något i det? ;o)

2009-08-09 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0