Jeanna Movie Maker

Det har inte blivit många timmars sömn för mig idag! Jag hade planer på att jag skulle försöka sova lite nu på eftermiddagen innan jag kör till Malmö och hämtar mamma och tjejerna, men som vanligt tog min kreativa personlighet över mitt sunda förnuft. Isället satte jag mig med datorn och gjorde en film på alla filmklippen från konserten igår med Snow Patrol och U2. På mina filmklipp (vi delade upp filmningen lite så att minnena skulle räcka) fick jag ihop 22 minuter och 13 sekunder. Jag ska ta filmerna från Annicka sedan och göra en hel stor film av det. Men var inte oroliga, jag kommer att lägga upp det på youtube när jag är klar med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0