Jag hade aldrig...

...klarat av att vara stridspilot! (Inte för att jag tror att jag någonsin skulle bli utsedd till en, men hade jag blivit det hade jag aldrig klarat av det).

Psykiskt: Jag skulle inte klara av att ha på mitt samvete att veta att jag har bombat länder eller skjutit ner plan och då vara personligt avsvarig för att ha tagit människoliv. 

Fysiskt: G-kraften. Min kropp hade inte klarat av G-kraften, jag hade hade spytt och svimmat på direkten! Ja, jag vet att stridspiloter har särskillda dräckter som kramar åt benen och förebygger blodflödet (okej, med en sådan hade jag kanske inte svimmat) men jag hade ändå spytt som bara den! Fasiken, med de G-krafterna de utsätts för hade jag inte ens klarat av det första stridspilottestet...hade åkt ut dag 1! Usch vad ynklig jag är på den punkten, fasiken knappt att jag klarar av 1 G (näää, så illa är det inte, men nästan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0