Homecoming

Tidigt i morse kom min lilla gosiga Maja hem. Med en massa mjauande hoppade hon upp i min säng och buffade på mig precis som hade hade varit vilken morgon som helst och hon inte alls hade varit borta i fyra dygn. Sedan hon kom har hon sprungit runt, runt i och utan för huset och mjauat, antar att hon nu letar Mu som nu inte är hemma. Ja se dessa katter... Hur som helst, tack alla er som kommenterade inlägget om att hon var bortsprungen!

För en timme sedan ungefär satt mamma och jag ute och åt frukost i den härliga morgonsolen! Tråkigt när man tänker på det att man inte kommer att kunna göra sådant allt för länge till, men det är i alla fall härligt så länge det varar. Idag har jag bara lite till att pyssla med här, sedan ska jag bege mig hem till Wallcottage.

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi precis som jag sa :) härligt att hon är hemma igen!! De är allt små busfrön :)

2009-08-05 @ 17:37:17
Postat av: Jeanna

Mmm, precis som du sa! Härligt ja! Jag gosade en MASSA med henne hela morgonen!

2009-08-05 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0