Good morning ya´ll

God morgon alla vakna!

Jag hade planer på att lägga mig tidigt inatt och sova så mycket som möjligt så att jag skulle vara pigg när klockan ringde kl. 04:45. Nog kom jag i säng hyffsat tidigt (kl. 23.00) men sedan blev min natt actionfylld och jag har inte sovit en blund! (Jag berättar mer om det när jag kommer hem.) Om 15 minuter ska jag köra till Karlshamn och hämta de andra och sedan blir det till att vara uppe i ett dygn. Hrm, undra hur tusan jag ska åka köra hem inatt efter konserten? Men men, natten innan vi var på Guns ´n´Roses konserten i Stockholm för tre år sedan sov jag heller inget, och då körde jag ändå en stor del av den sista biten från Stockholm och hem medan de andra sov i bilen. Detta ska nog också gå bra ska ni se.

Ha en bra helg alla, för det tänker minskäl jag och tjejerna ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0