Fotoramar från Sia

Återigen har jag varit på Sia och handlat. Denna gången fyra stycken stilrena fotoramar som jag ska ha på lite olika platser i huset och där jag ska rama in svartvita porträtt. Jag har en viss förkärlek för fotoramar (inte så konstigt kanske) och en ram kan skapa och bidra till fotografiets känsla. Just dessa ramarna älskar jag, det är inget fusk med dom. Det är äkta trä till två utav dom och äkta silver och stål (eller vad tusan det är) på de andra. Baksidan är prydd med mörk sammet och allt känns så äkta när man håller som i handen. ( Dvs. ingen hemskt och hårt papper på baksidan) Jag vet att baksidan inte syns, men jag vet om det och när man håller i ramen förmedlar sammetsstrukturen även den en känsla. Äkthet och gedigenhet på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Susanne

De var jättefina!:)

2009-08-13 @ 07:12:16
URL: http://susalull.wordpress.com
Postat av: Jeanna

Tack Gumman! Snäll du är! Hihi, eller så har du rysligt bra smak, precis som mig! ;o)

2009-08-13 @ 09:32:32
Postat av: Cissi

Jag gillar nummer två! Jättesnygg!

2009-08-13 @ 21:22:56
Postat av: Susanne

Jag har rysligt bra smak, precis som du! ;)

2009-08-13 @ 21:25:19
Postat av: Jeanna

Cissi: Okej, nummer två. Ska lägga det på minnet! ;o)

Susanne: Hihi, vi är bäst på fotoramar kanske?

2009-08-13 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0