Farmville

Jag har börjat spela "Farmville" på Facebook och jag tycker det är riktigt roligt! Jag började spela för två dagar sedan och jag är nu redan på nivå 9. Hihi, det har gått så långt att jag planerar ut vad jag ska plantera under dygnes olika timmar och var jag tjänar mest på (min lilla kapitalist). Exempelvis planterar jag endast saker innan jag går och lägger mig som är färdiga på morgonen (står de för länge färdiga så vissnar dom.)

För er som inte känner till spelet går det ut på att bygga upp en farm med djur och/eller växter som man ska driva och tjäna pengar på. Det är jätteroligt! Tack Marina och Viran för att ni också spelar och för att ni skickar mig gåvor i spelet! Det uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Marina

tack själv för dina gåvor! Har inte fattat det fullt ut men roligt är det!

2009-08-11 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0