Den där reklamlåten...

Ni vet den där dåliga mobilreklamen som 3 har, där en kille kommer ut genom en dörr och en tjej smyger ner en mobil i hans ficka? I alla fall, låten " Ge mig lite mer" som spelas när tjejen sedan väl ringer upp killen hade jag aldrig hört förr innan jag såg reklamen. Nu har jag hört den liten var som och i förra veckan såg jag videon och tänke då "Va?". Shit vilken dålig video! Saknades det en regisör på den eller vad tusan? Jag kan inte med den...

En sak till (Gud vad jag klagar idag). Är det någon mer än jag som hänger upp mig på trummorna i den låten? Fruktansvärt enformigt och entonigt. Tjejer - Skaffa bättre producenter till era låtar och bättre regisörer till era videor!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Håller verkligen med dig! Urdålig låt, fruktansvärd text och videon gör mig spyfärdig!!! Blä! (nu har jag oxå klagat av mig lite, hihi!)

2009-08-14 @ 22:55:12
Postat av: Jeanna

Hihi, man FÅR klaga av sig om det känns att det behövs tycke jag!

2009-08-15 @ 13:20:26
Postat av: c

jo, men andra låten me Kicks, Fest hos mig är sämre...

2009-08-21 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0