A sneak peak at a great weekend

Runt 06:00-tiden kom vi hem imorse och vi hade då dels varit vakna och dels varit på resande fot i över ett dygn. (Eller jag de andra i alla fall, jag hade varit vaken i två.) Både dagen och konserten var underbar! Det finns en Gud och han/hon var god mig mig igår! Jag lyckades träffa på dom under dagen precis när de kom ut från hotellt, jag satt i bilen i närheten av Ullevi och gjorde mig iordning när de körde sitt soundceck (jag fick alltså ett prov på nattens konsert bestående av tre låtar) och dels köade vi ett tag innan insläppet vilket gjorde att vi även kom långt fram och fick bra ståplatser. Scenen var uppbygg på så vis att vissa i publiken fick stå mellan scenen och den runda springplatta som gick runt scenen och vi stod på redje raden från springplttan. (Och jo, jag lyckades smyssla med mig min kamera in!) Jag har så ont i mina fötter och ben idag att jag knappt kan stå om mina fötter är helt sönderskavda, men det va de värt! Tack Annicka och Malin för att ni ville vara delaktiga i en av de mest minnesvärda dagarna i mitt liv!

Jag ska i eftermiddag bege mig till Malmö och har inte hunnit ta itur med bilderna och filmerna från igår (och vad mycket film och foto jag har!). Igår när de började spela vissa låtar kändes det surialistiskt att vara där och ögonen tårades under en av sångerna. Idag när jag har kollat på filmerna har jag varit ännu mer i exstas och ögonen tårades när jag tittade på "Where the streets have no name". Här kommer hur som helst en lite sneak peak från gårdagens encounter och konsert med U2. . (Jag har dragit ner bildkvaliteten regält för de bildrättigheterna tänker jag hålla hårt i!)











Kommentarer
Postat av: Emma

Gå in på aftonbladet och titta. Där hade de lagt upp en filmsnutt på när U2 kom ut från hotellet. Kanske du är med där. Jag kunde dock inte se dig..men titta på den vettja!

2009-08-02 @ 20:31:53
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Cissi

Har du bestämt dig för att byta namn? :-)

2009-08-03 @ 08:52:11
Postat av: Jeanna

Jajemensa, snart är vi tre om det namnet. (Men jag har inte storhetsvansinne för jag har tidigare frågat Jamie om lov.)

2009-08-03 @ 12:10:30
Postat av: Jeanna

Emma: Nää, på den filmen kunde jag inte vara med på! Det är filmat när de ska åka till konserten och då stod jag redan på Ullevi. (Men tack ändå för tipset.) Jag såg dom när de skulle åka till sitt soundcheck på eftermiddagen och då stod jag längst fram av alla! Då gick de även runt och skrev autografer m.m.

2009-08-03 @ 14:21:33
Postat av: Cecilia

Alla bilderna är väldigt fina, men jag måste faktiskt fråga varför man aldrig får se dig själv på några kort? Du känns ju lite som en linslus, personlighetsmässigt menar jag... men det enda man nånsin får se är en liten bit ansikte eller en profil!

2009-08-06 @ 07:58:19
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0