Varulager

Mamma har skämtat om att jag och Jamie använder hennes hus som varulager eftersom vi båda har fullt möbler och prylar på Kastanienhof. Jag har ingen ursäkt till det eftersom jag har ett eget hus att stoppa mina pinaler i, men Jamie bor i lägenhet i ett par månader till och det han har på Kastanienhof får inte plats i lägenheten. Jag måste får tummarna ur och åka ham till henne en dag och städa ur!


Varulager: Jamies fd pojkrum som nu är fullt med saker som ska med till huset de snart flyttar in i.

Fast å andra sidan är mamma själv i ett hus på 300 kvadratmeter. Jag tror inte att hon ens är på nedervåningen förutom när hon är i tvättstugan eller pannrummet, hon använder hur som hlst inte TV-rummet utan sitter uppe och tittat på TV. Så hade Jamie och jag velat stoppa in ännu mer grejer i huset hade det nog inte varit några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0