Plugga till hösten

Jag har beslutat mig för att läsa lite kurser till hösten (ska plugga samtidigt som jag jobbar.) Det är nyttigt att alltid lära sig något nytt och nu har jag inte pluggat på snart två år! Det finns en hel del intressanta kurser här i Växjö som jag kan tänka mig, problmet är bara vilka jag ska välja? Jag har beslutat mig för att det ska vara kurser om jag kan ha nytta av och kombinera med min tidigare utbildning så jag har därmed begränsat det till ekonomi. Marknadsföring har jag beslutat mig för, men hade velat ha en kurs till och det är där jag velar:

-Företag och marknad I
-Affärsredovisning och budgetering
-Grundläggande organisationsteori
-Grundläggande marknadsföring  
-Företagande och affärsutveckling
-Ekonomistyrning i flödesorienterad verksamhet  
 
"Problemet" är dessutom att jag vet att jag kommer att komma in på kurserna med mina betyg så jag kan inte som andra i min omgivning bara lista en massa kurser och sedan läsa dom jag kom in på. (Missförsår min inte nu, menar inte på något sätt att skryta, men jag har 18,96 i slutbetyg.)

...tur att jag har lite tid till att tänka på det innan ansökan behöver vara inne.

Kommentarer
Postat av: pluggisen

jag har 19,4 så jag förstår vad du menar, för mycket att välja på!

2009-04-05 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0