På fest?

Jag och Chrisse har blivit bjuda på fest hos Annicka ikväll.  Från början skulle mamma bjudit alla på påskmiddag som ikväll, men den middagen blev senare framflyttad till på måndag. Min första plan hade därför varit att först gå på middag hos mamma och sedan åka hem till Annicka. När det inte blev någon middag beslutade därför Chrisse att följa med Växjögänget till Elmiamässan.

Så nu är frågan, ska jag själv åka till Annicka om några timmar? Egentligen är jag sugen på att träffa folk (och jag har inte kunnat träffa Annicka på länge nu, tyvärr) och komma ut lite. Men samtidigt har jag fortfarande ont i bröstet och jag har inte kunnat sova ordentligt och är därför helt slut nu (jag har försökt sova nu under eftermiddagen med inte lyckats). Whats a girl to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0