Nerpinkad stereo

Under en stor del av dagen i förgår hade jag terassdörren öppen. När jag på eftermiddagen ska gå upp på övervåningen för att byta sängkländer möter jag grannes katt Tiger i trappan som hade tagit tillfället i akt och smygit in. Jag misstänker att han  var på jakt efter Maja och Mu, han måste ha funderat på vad hans forna lekkamrater ha tagit vägen. Eller katt och katt, jag trog Tiger har passerat storleken för stadiet då det är lagligt att kalla någon för katt: Han är kolosalt stor, enorm! När jag kommer upp på övervåningen upptäcker jag en doft att kattpiss och märker då att Tiger har lämnat en present efter sig till mig: En nerpinkad stereo! Hela jädra steroen vad nerpinkad, jag skämtar inte! &%¤/¤#%!

Som tur var fungerade stereon efter det att jag hade torkat upp allt kattpiss. Vilket är tur, för det hade känts något knasigt och gått in till grannen men den i famnen och sagt "Er katt har pinkat sönder denna så jag skulle vilja ha en ny, tack!"

Kommentarer
Postat av: pluggisen

haha, de hade vart en rolig syn xD

2009-04-29 @ 16:47:20
Postat av: Jeanna

Hihi, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt saker.

2009-04-29 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0