Heaven is a place on earth

Jag var uppe i affären i Mjällby innan och handlade. Oj, vad folk det var överallt och jisses vad det handlades! Ungdomar handlade på sig grillbitar och potatissallad medan barnfamijer handlade på sig vad jag skulle tro bli diverse påskbord och middagar. Alla var så glada och ivriga och man kunde se hur alla även njöt av vädret. Jag började känna mig lite längtansfull, började sakna Chrisse. Jag kände inte avund eller deppighet utan mer just en längtar  efte honom och jag visste ju att jag skulle spendera helgen själv, utan honom...

När jag kom ut i bilen igen kände jag att jag behövde lite uppmuntran och började leta efter Belinda Carlise Greatest Hits. (Den skivan är en av mina absoluta favoriter och jag oftast alltid på gott humör när jag lyssnar på den.) Jag kände att jag behövde en dos av "Heaven is a palce on erath", en låt som får mig på glatt humör! När jag startade bilen och skulle precis till att sätta in Belinda Carlisle skivan, när radion började spela...Belinda Carlisle med "Heaven is a place on erath"...

Jag körde hem med ett stort leende på läpparna och Chrisse i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0