Fullt upp

Idag har jag fått mycket gjort! Steg upp klockan sju i morse, tog det lugnt i en timme med kaffe och slapp och satte sedan igång. Idag har jag:

Klippt gräsmattan och gjort rent åkgräsklipparen. Lyckades även köra in en gren från plommonträdet i högerarmen och har nu ett långt, otäckt sår där.
Putsat fönster.
Försökt sätta upp lister i kontoret men insåg att listerna var alldeles för långa för att klara av att spika upp dom själv.
Plockat ner listerna i hallen.
Målat fönster och lister.
Skrubbat taket i hallen och laserat det vitt. Laserade första lagret med en billig pensel med dåligt resultat och körde därefter iväg och köpte en rikig lasyrpensel för 138 kr, resultatet blev betydligt bättre.
Förberett väggarna i hallen för målning och tapetsering.
Hängt upp Siaprismor i det stora plommonträdet.
Varit i Sölvesborg och försökt inhandla materia till att frosta hallfönsterna, materialet var slut men de får hem mer i slutet på nästa vecka.

Nu har jag precis ätit en pizza (Mexicana) medan jag tittade på Dr Phil. Jag är helt slut men ska fixa lite till i hallen innan jag ger upp för kvällen.

Trevlig Valborg alla!


Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup Artist

Oj du har hunnit med en hel del;)

Trevlig valborg på dig med!

2009-04-30 @ 23:53:24
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: pluggisen

ojoj, inte illa, jag är imponerad!

2009-05-01 @ 10:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0